Något står inte rätt till. Som sagt..

Hej!
Mitt namn är C------ och anledningen till att jag skriver till dig är att jag ej träffat dig hemma!
Jag tar del i ett frivilligt arbete som går ut över 200 länder och vi visar människor nyttan av Bibeln
i våra dagar! Vill du ha tillförlitliga svar i frågor som: Finns det en gud som bryr sig? Eller: Vad är meningen med livet? Då erbjuder vi Bibelstudier till alla!
Vi indbjuder till våra möten 17.00 på Söndag.
Allt detta är naturligtvis kostnadsfritt!
Jag skickar även med lite läsning!

Tack för din tid!
&
Varmt Välkommern!

Adress: ---

WATCHTOWER.ORG

Alltså, HAHAHAHAHA... Det var kul läsning. Jag har alltid undrat över bibeln och just därför öppnar jag aldrig dörren när dessa människor ringer på. Nu är det dags att ta med mig Felix och säga hej på träningen dock. Ska väl läsa lite i Vakttornet när jag kommer hem. Så spännande läsning, som han bjöd på dessutom. Helt lovely.

Jag är inte ett dugg ironisk. Jag förväntade mig ett handskrivet brev innanför dörren när jag kom hem, speciellt från Jehovas. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0