jag vill svära fula ord

Eloge till Borås som trots snöoväder kan hålla tiderna i den kollektiva trafiken.
Skulle åkt med 18.02-tåget från Halmstad idag med bror min. Vi kom ifrån Halmstad 19.20 vilket resulterade i att vi till slut fick springa (och då står tågen jämte varandra) till Borås-tåget i Varberg. Sista tåget också, men ja nu är vi åtminstone back in the apartment up here, sådär två timmar senare än beräknat, men ändå.
Hann handla morgondagens frukost också tack och lov.
Hittade nyss min bror sovande på soffan, förstod att han somnat eftersom han pratade om bollar när jag frågade om han sett bilden jag tänkte visat honom. Söt.

Jag har haft ett toppenlov och det är med blandade känslor jag är i Borås nu.
jag ska ju visserligen tillbaka nästa vecka så därför är det rätt lugnt, men därefter vet man aldrig hur planerna ser ut, så då blir det lite värre. Baby ska till Fjällen imorgon hoppas hon slipper  dessa förseningar som Öresundstrafiken gärna ställer till med. Eller ja, "gärna".
 Nej, sex timmars lektion imorgon så jag ska väl följa min brors exempel och sluta ögonen för att somna.

tjing.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0