I just can't get enough.

I just can't help it.

Förresten för den som har missat det så är jag ledig resten av veckan och undrar lite vad jag gör här. Men ska försöka hitta någon frisör och trimma frillan lite, simma imorgon tror jag vi sa, fortsätta deppa över snön - som kommer nu IGEN såhär på kvällen - hmm.. Träna och lite sådär. Nästa fredag är det dock hemfärd för jag har sportlov! =) sen kommer lillebror med mig till Borås som det ser ut nu, och sen är det helt plötsligt vecka 8 och hemfärd igen. (Y)

 

Förresten tror jag att snökaoset orsakat ännu en olycka nu, för de kör förbi massa ambulanser å shit. SOMMARENÄR VÄLKOMMEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig! Jävla skit snö!!!!

2010-02-05 @ 14:44:22
Postat av: Anonym

p.s det var från mig. hahahha

2010-02-05 @ 14:44:50
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Becca

hahahaha bra, då vet jag!! Slapp jag sitta som ett frågetecken så länge xD

2010-02-05 @ 20:37:59
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0