Do you have the time...

Var bara tvungen att påpeka att jag tycker att den senaste veckan har gått i en rasande fart. Jag hoppas, tror och vill att kommande dagar ska hålla uppe samma speed för att, då befinner jag mig sedan några timmar tillbaka med någon, om en vecka. Hängde ni med? (a)
      Och om jag inte får träffa Moa också så blir jag minsann lite ledsen i ögat! Mina drömmar igår, jag skulle verkligen kunnat sova i hundra år, så himla underbara. Den första var mys och den andra så jävla rolig haha.. Gud ja, förresten vi får inte glömma bort ketchup-tricket den här gången. Ett privilegium utan dess like! Longing for it.

Nu börjar trollkarlsfilmen igen.

Auf Wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0