jag har det bra idag!

Last weeks loser, this weeks winner!
För att jag är så jävla awesome och känner att veckan kommer bli  sweet! (som man skulle ha uttryckt det hela på såntdär fjortisspråk)..

Idag var bara en allmänt bra dag! Inte så lite bra heller, utan typ TOP NOTCH! =) Saknas bara lite klirr i plånkan så man kan börja införskaffa sig en ny garderob också, alternativt inte få fler räkningar neddimpandes i brevinkastet!!!!!!!!!!!!!

Imorgon blir det att plugga, GYMMA och handla mat inför nyår!

Onsdag fortsätter vi plugga tror jag bestämt, även jaga födelsedagspresent till lillebror som blir stor, 18 år! Helt absurt. (stava?! höhö)
Detta ska firas med smörgåstårta också, hemmagjord. Mums filibaba..

Torsdag ska jag spendera med NATHALIE <3 om det blir Halmstad eller en Hishultstripp återstår att se.

Fredag är det nyår och det ska vi fira med bästa gänget! Totally AWESOME! =)

Helgen är dock återigen planerad att tillbringas i läxböcker, då menar jag verkligen I böckerna! =) hihi..
But hey, I like it! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0