Give me Christmas, so that I can scream out loud!

För det första vill jag bara berätta att jag börjar få det riktigt knivigt att hålla mina projekt i styr.
Inte minst mina hemliga uppdrag, men nu är det liksom såååååhär nära till jul, och då kan jag äntligen
få meddela hela världen. Men, julklappar ska vara hemliga och därmed bastu! ;)

Hur som helst, satt jag på skolan och pluggade.
Och jag tyckte så himla synd om den ena läraren.
Hon är riktigt bra, men fick precis veta att en oss elever failat på provet.
På en av alla saker som vi liksom verkligen fått inpräntade EXAKT HUR DET SKA GÖRAS.
Självklart synd för henne med, men det är väl faktiskt upp till oss också, att tänka på
att utföra de allra enklaste, och absolut mest inövade exemplena korrekt?

haha.. Shit, tänk om jag failar på nåt liknande till nästa tenta. :s

Skrattar bäst som skrattar sist.
Ska nog vara tyst nu.! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0