I am flying.

Jag har en vän som ibland är lite dummare än hon ser ut, inte ofta men det händer.
Vi sitter och pratar om att hon behöver färga håret;

- Det står kanske i min kalender att det är dags för hårfärgning?
- Nej det tror jag inte..
- Nej just det, står bara att du kommer. Och åker igen :(
- Ja, nej det står inte mycket alls just nu ju!!
- ... Va?
- Det står typ inget alls just nu sa jag.
- Nej jag vet, jag har duschat!! :)
Jag ger henne en såndär "är-du-helt-dum-i-huvudet-blick" och säger:
- Alltså... Jag menar i kalendern!

HAHAHAHAHA.. Okej, men vi tyckte iaf att det va sjukt kul (A)

För övrigt har vi alltid sjukt skoj också och just nu bara räknar jag ner till jag flyttar hem igen.
Ser väl ut som att man måste bo hemma under sommaren men, sånt är livet.
Dessutom ska jag inte komma hem mycket alls för efter att ha fått ett bra svar av Putte till slut så vet jag att jag måste ge JÄRNET resten av terminen och hela sommaren. annars ryker mitt CSN och det kommer bli tunga tre år i skolbänken. Utan bidrag. </3


Kommentarer
Postat av: love

HAHAHAHAHA jag seriöst dör. :P



dum tjej.. :P

2010-04-05 @ 23:25:44
Postat av: käärlek

hahahaha.. jaa, helt knas är hon!!

tur jag aldrig mer ska bli kompis.... ovän med henne ;) hahahha

2010-04-05 @ 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0