Fattar du vad det handlar om?

hihi... jag kommer få en fiiin present, have I heard!! ^^

Sen undrar jag vad som händer, jag som älskar fotboll.
De såg ut att ha en riktigt roliga träning idag, skumt att jag inte fick nåt sug då va.
Och så gillar jag inte att man gör hönor av en fjäder. Så himla onödigt.
Lågstadienivå.
Nej jag behöver min höger lite. mkt.

För övrigt är en roman avklarad nu. []

Just det, jag läste böcker om Halmstad, Kvibille, Laholm, jaa Halland innan. De var från typ 1977. Det var kul. Roligast var nog att ett flertal stycken innehöll texter som såg ut ungefär såhär.

"Christendom - med beröm godkändt. Uppförande - Godt.
Alfred Södergren blef väldigt uppmärksammad för sitt mycket goda arbete.
Han borde bli åtminstone pastor, han är äfven duktig på att skrifva".

Vissa förstår komiken!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag har oxå precis läst en roman som heter Innan jag dör. Den var sjukt bra, och man blir värkligen medveten om att man ska ta vaar på det man har och livet! Saknar dig, har tyvär inga pengar så kan inte komma upp innan kalaset <3

2010-04-28 @ 21:58:55
URL: http://supersnelasilversvinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0