"TÄNK ÅT MIG"

  • Titrerat starka och svaga syror []
  • Tvättat 12-17 []
  • Pantat flaskor[]
  • Köpt dricka, iste alltså []
  • Kastat glas där det ska kastas enligt miljövetare []
  • Vikit tvätten []
  • Lagat mat []
  • Packat []
  • Diskat []
  • Köpt kläder inför lördagen []

Som synes en del kvar att fixa. Men klockan är bara 18,33 (ingen träning idag alltsååå) så det ska inte vara någon omöjlighet. Mitt största dilemma. Duscha eller Mat!? haha.. Ingen idé att jag sitter och fundelerar mera vi alla vet det kommer sluta med maten först! ;) hahaha.. Maten som för övrigt kommer att vara alla studenters specialare denna afton, nudlar! Oh yes. Biff eller kycklingsmak återstår att se. Något jag vill poängtera är dock att mitt val av mat inte grundar sig på att jag supit/shoppat/rest upp pengarna, nej jag är bara väldigt sugen på nudlar idag. Att dem då också var extra billiga är ju bara ett plus. Pannkakorna får vänta till måndag. Jag vill även slippa den extra disken ju! ;) För imorgon ska jag hem. Igen. Sen dröjer det ett tag till nästa gång faktiskt så, vill ni se mig så kom och titta eller något.

En liten hälsning kan jag passa på att skicka till familjen Thell/Säverot borta på Trollgatan, tvätten gick mycket bättre idag, och endast fyra par byxor och ett badlakan (d.v.s. de plagg som kom ut sist ur maskinen) smyckar rummet just nu. Men de är snart torra! ;)

See ya later aligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0