I'm so excited, I just can't hide it..

Idag räknade jag och Dennis onödigt många formler för att få ut värdet av vår labb. Men tack och lov så kunde Patrik trösta oss med att vi var den enda gruppen som varit såååå nära att komma fram till rätt svar helt utan hjälp åtminstone. Det värmde ju så himla mycket, speciellt när vi insåg att vi räknat i 20 minuter och därmed ägnat 15 minuter av våra liv till något som kunde tagit 5. Detta fick oss att förstå att vi måste fått ner hela meningen med livet på papper! Hur som helst, så hann vi med nöd och näppe bli klara med allt utom rapporten, så den ska vi med glädje lägga tid på under vår lediga måndagmorgon! =) Duktiga är vi, jag och Dennis! ;)

Imorgon är det matteprov, vilket är så subbigt att jag känner att jag får dissa träningen. IGEN.
Jag får damp. Jag kommer inte kunna räkna ut tangens cosinus och sinus och allt vad skit det finns utan en miniräknare! :O HUR många gånger i praktiken kommer jag liksom behöva räkna ut vinkeln mellan två katetrar utan miniräknare, bara för jag vet vinkeln mellanen kateter och hypotenusan, utan att använda hjälpmedel? Nej just det. På provet måste man ju ändå skriva "SVAR: vinkeln V=tan*19" Då får man ju ändå inget svar. GAH! STÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT!

Jag blev på dåligt humör av den där Matematik 4000-shitten nu.
Och min pms gör det ju bara såå mycket bättre. INTE!

Eller, när kommer jag någonsin i praktiken behöva förenkla (y)x-5x2(3) ? Nej just det.
Vad har jag gett mig in på?
Okej, gott folk. Jag ska bara läsa matte C och D med. SEN är det över! Wihooo!

Back to da books.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0