Hur viktigt är det med en bra rubrik egentligen?

Är typ, typ, tyyyp klar med allt jag planerat för dagen.
Utan att känna mig det minsta stressad någon gång.. *host*.
Hur som helst så fick jag i alla fall tag i en mixer = MILKSHAKE mama!!
Och ja, den är ju faktiskt rätt så bra att ha även till annat! =)

Men jag undrar dock, det stod i instruktionerna att man var TVUNGEN att kolla så det stod samma på eluttaget som bredvid sladden i mixern. Jag hoppade över det, tyckte inte det var så jäkla väsentligt trots allt. Å så ba körde jag på, då uppstod det en arom. En alldeles mystisk men ack så bekant arom. Och inte förrän nu när jag diskade den kom jag på vad det luktade som. Kommer ni ihåg de där fiskespelen man hade när man var liten? Eller många hade.. När man kört runt dem ett tag och fiskat upp sina gula och rosa (lila, blå och gröna) fiskar så började det lukta lite om "motorn" som drev runt den där plattan. Och SÅ luktade min mixer. Japp.. Då fick jag lite flashbacks of '94. :) hihi.. Jag är trög. Om ni nu undrar vad det hade med eluttaget att göra så menade jag då att, det kanske inte står samma siffror (jag har fortfarande inte kollat och planerar inte göra det än på ett tag heller) och därför började det att lukta. You never know, You never know. - inte med dålig framförhållning iaf...-

Just det, jag har ju nämnt att jag ska hem i helgen. And guess what I will do then!?
Precis! Jag ska spela match! Returmöte mot laget jag mötte när jag spelade min första match i år. OSKARSTRÖM!
Amanda mohahaha.. Hoppas de låter mig skippa backplaceringen for a while, för att då ska jag tackla Hjördis! =) mihi.. Å andra sidan, är jag back får jag kanske tampas med enviss MARED, får jag det!? :D
Fotboll är visserligen inte det enda som står på schemat för helgen, men bra nära. Lite liiite utgång, mer i form av att umgås är också uppbokat! =)

Nu blev detta ett sådant där tråkigt, kasst flummigt, som ingen väl orkar läsa. Men ändå.
Jag ska FÖRSÖKA lova att nästa inlägg blir lite mer vettigt och lite mer roligt och allt vad ni önskar.
Eller nåt.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag är ju lagom seg att läsa din blogg;) Men du, det var kul att se dig idag:)även om jag var sisådär lagom snurrig som jag är efter en match:P ha de gott gumman och hoppas att vi ses snart igen:)

2009-09-12 @ 22:50:03
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0