Det sitter i skorna!

Idag var det dags för den bästa matchen på hela säsongen. Denna gångvar det på hemmaplan (visserligen är väl båda ställen hemma för mig menändå). Vapnö-Gais/KBK. En riktigt jämn match tänkte jag. And so it was med 2-2 i halvlek. Efter att vi fått en straff i 2-1 underläge. Belissimo!
Efter paus fick jag komma in. Och under de minutrarna hade även C kommit.Åh <3. Well. Jag fick komma in och den helt sinnessjuka matchen fortsatte. Under första halvlek kan jag nämna att minst 3 skador uppstod. Varav en till och med blev hämtad med ambulans. Stackars min lilla Emma. Tur det "bara" var en lårkaka :) Matchen blåstes igång, och minst två skador till fick ge lite småpauser åt andra halvlek. En helt skön match att lira på så vis, men gosh jag ar aldrig spelat eller sett en match som är så skaderik alltså.
Även fast jag hade bett om att slippa vara back, så är det ju där jag får spela. Det blev i alla fall inga fler mål i andra halvlek. För Kvibille nej. MEN för oss!!! Jajjamensan! VI VANN, VI VANN, VI VANN!!!! Med hela 4-2. SÅ JÄVLA GÖTT!

Det skönaste var nog nästan att får retas med Bettan efteråt mohaha ;)
Snällt hon hejjade på mig under uppvärmningen liksom, synden straffar sig själv minsann! ;)

Jag kan ju dock erkänna att jag ett flertal gånger när jag satt på bänken (och även då jag var på plan) tänkte "Men passa henne då hon e ju fan helt f... Nej, hon är blå. Jag är röd" hahahahaha.. Inte lätt alltid. Med 6 år i motståndarnas dräkter! Men klart den roligaste matchen i år. Inte bara för vi vann liksom! ;)

Nu ska jag försöka bota min huvudvärk och sova i alla fall. Imorgon ska jag och Dennis skriva labbrapport.
Wei.

Om ni vill läsa mer om matchen så tror jag ni kan kolla in Malins blogg. Någon dag! ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0