Halmstad - Borås

Jag insåg när jag var i Horred ungefär, att jag är i bad need av en ny synundersökning. För när man tar två små barn för att vara skenande kor, då funkar inte ögonen riktigt som dem ska tror jag. Inte bra alls..

Nu sitter jag med min fysik. Men, på tåget satt jag faktiskt också och läste i boken *duktig* och då kom jag att tänka på en sak. Enligt min fina bok så mäter en badrumsvåg egentligen den tyngdkraft som krävs för att hålla dig kvar på jorden, fast man har omvandlat Newton till Kg. Då slog det mig, eftersom man ska ta vikten/massan multiplicerat med 9,82 för att få ut Newton, innebär det då att massan av min kropp egentligen är siffrorna dividerat med 9,82? För i så fall så behöver jag ju varken tänka på att banta, eller träna rätt, eller framförallt sluta äta onyttigheter (mer än för tändernas skull). Och det vore ju väldigt bra! ;) Hmm.. Var detta för djupt? Nej väl?

I Halmstad i förmiddags fick jag ett sms som gjorde att jag började le mitt på Storgatan, oc jag ler nog lite än.

I Halmstad träffade jag även Cornelia. Tänkte överraskat på hennes jobb men bara rent slumpmässigt skickade jag ändå ett sms för att fråga när hon slutar å då hade hon redan slutat, men min bästa tog bussen tillbaka till Anderbserg för att möta mig, oc sen åkte vi tillbaka till stan tillsammans :) hihi. Sen gick vi genom tåget och kollade på folk innan hon hoppade av och jag åkte iväg. Imorrn kommer hon hit! :)

hehehehe..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0