What if you could wish me away.

Jag läste mammas tidning innan. där var någon såndär novell, av den typ som man tydligen ska följa, som en serie liksom. Jag hoppade in mitt i veckans story, d.v.s. på sidan 3 av 3 men det räckte för att jag skulle förstå vad den handlade om denna gången, även om jag aldrig läst den innan. Varför? Jo, för att jag kände igen mig. Så väl.
"...och jag är hellre världen bästa kompis än någon som generat honom med en kärleksförklaring"
För hur många gånger har jag inte gjort så då? Valt att inte fatta tycke, mer än som vän. De gångerna är lika med alla, i princip. Tack vare en slump fick dock flickan i slutet höra av pojken "Om jag reser dit någon gång då blir det med dig. Nu släpper jag dig aldrig".
Ååh, ibland hade jag velat vara den där flickan som fick den där pojken. Felix som han hette.
Jag ska bli modigare. Det ska jag.
Men för att göra saker lite tydligare, så är jag inte depp. Jag mår prima! Och senast jag kände något fick jag ju trots allt det jag ville. Typ.
Eller?




Men nu tycker jag att vi tar ett skutt. Vi hoppar från det där kärlekskänslorskitet och så hoppar vi bort till nästa skit. Jobb. jag har kommit på en positiv sak med att jag blev arbetsbefriad! Jag slipper mina två tidigare morgnar. Jajjamensan. jag skulle jobbat 6-12.30 tisdag OCH onsdag. Och vi alla vet ju hur mycket jag älskar att gå upp klockan 05.00 hähä.. Woppa! <3

Påtal om tidigt. Jag vaknade till rätt så tidigt idag. Jag drömde något. Det var både härligt. Och inte. I hope you have the time of your life thou. Yepp.


Innan vi avrundar så vill jag passa på att önska mina kära vänner i Halmia ett riktigt stort LYCKA TILL på matchen imorron! Pissa Mallbacken rakt ner i halsen! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0