Till Blondie!

Som vi alla vet nu, så fyller Maria 20 idag. Och jag är ju tvungen att nämna detta då hon inte befinner sig på hemmaplan, så på något sätt måste jag ju få fram ett Grattis och typ veta att hon förstår att jag kommer ihåg det! ;) haha..
Maria är en toppenmålvakt, som nu befinner sig i vårt grannland, Norge, där hon tjänar massa kosing. Men hon kommer snart hem och då ska hon festa upp dem. Eller något. Och om ni ville veta så har hon ny bil, fast tack och lov finns det ett framsäte i den med! Hehe..


20 år som sagt, men om hon är så himla mycket klokare vet jag inte. Inte med tanke på att hon har lite svårt att veta vad som är höger och vänster ifall man sätter på henne en ögonbindel, hon ser ju inget då. Öh...
Hon tycker att killen i Step Up, ni vet han den snygga, han är en 9:a, för han kan ju inte spela fotboll.. Men killen i She's the Man är en klar 10:a.. För det är ju inte samma person. Väl?
Hon påbörjade en väldigt lovande skådespelarkarriär tillsammans med oss andra fotbollstöser samt Susanna, men tyvärr så blev den inte så långvarig. hur som helst, Maria om du läser detta så får du lova att ha en toppenbra dag! Marie hälsar också och gratulerar! Och fan ta dig om du inte hör av dig när du kommer hem! Enda gången Kvibille + Getinge är lika med Sant, är när det gäller oss. Jupp Jupp! Congrats! <3


Framsätet är så mycket mitt!

Kommentarer
Postat av: din sol, måne, liv.. allt

inte för jag hade tid att läsa precis allt men fan vad fin den blev.. jag vill också ha en ny!!

2009-05-08 @ 14:52:37
Postat av: till mitt allt

haha dåligt stil! ;)

jag vet helt snyggast blev den!

och skaffa dig en ny då, ditt kött! <3

2009-05-08 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0