Tankar. Tankar. TANKAR!

Käre Gode Gud, om du nu finns, gör så att jag kommer in på högskolan i så fall.
Det börjar bli lite mycket nu. Och meda du ändå är i farten, kan du inte se till så
att jag börjar träna igen då?
Jag ska i alla fall rocka golvet på Andersberg med Hannuus i sommar. Oh yes!

.......

Snart är klockan 17 vilket betyder att mamma och Peter kommer hem och vi ska äta.
Påtal om att äta så kom jag på nu att jag inte har druckit någonting på hela dagen.
Illa som fan.
How ever, ikväll kommer favvisen, Greys blire, å massa godis och melon som jag
nyss inhandlat. </3 på att köpa sådant med tanke på min inaktivitet vad gäller min
fysiska träning, men men.. BIG <3 på gott sällskap! JÄÄH!

......

Sen en fråga, SARA MARED, tränar OIS imorgon?
När, var, hur!?

tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0