Slajmig fisk!

Kolla klockan. 05.30, vid den här tiden sådana här morgnar så brukar jag stå i köket och proppa i mig min frukost.. Vet inte ´riktigt vad som hände idag, jag har suttit här i lugn och ro och ätit upp den, en macka och en yoggi, att det tog mig 20 minuter är en annan sak, det visar bara hur ännu mer i tid jag varit. jag har dessutom hunnit duka bort den, klä på mig och platta håret, nästan färdigpackad med. Jaa, ibland kan man ju undra.. Kan det bero på att jag så fort jag vaknade reste mig och höll på att få springa iväg för att jag trodde att mina varuintag sedan gårdagen skulle gå förlorade? Who knows who knows.. Min mage är, om ni inte förstod, heeelt wäcki igen.. AH! :@

HAHA Jag såg i min utkorg att jag skickat sms till Cornelia vid 2 inatt.. xD "Nu mår jag värre av den slajmiga fisken med.." hahaha.. Alltså, problemet är att jag minns exakt vilken fisk jag pratar om, men aa inte så jävla bra formulerat sms kanske. Man är itne så bright vid den tiden skulle jag tro. Aa och sen vid 4 "alla dessa drömmar, jag blir matt" Jag minns precis. Jag vaknade hel kallsvettig. Och äillamående. ännu en gång. ÅH, jag orkar inteeee!

Nu ska jag brusha min teeth, och sen jaa.. gå lugnt mot Lidl. Mmm vilken härlig dag! Slutar iaf 12, då blire Kvibille och.. SÄNGEN!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fick ditt sms kexet, gud vad kul! Men varför inte OIS?? OM jag är spelklar till den matchen så får du vänta dig abig fight;P

2009-05-16 @ 19:01:56
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0