Minnen

Kom, ta min hand. Jag vill visa dig något.
Jag vill visa dig mina minnen, mitt liv, hela mig.

Snitzlar.
Skräddare.
Fjärilar.
Broar.
Vattendrag.
Kärleksstigen.
Mormor.
Grillplats.
Stenar.
Gammelgäddan.
Sura paret i stugan.
Trädklättring.
Skrubbsår.
Vilse.
Kycklingarna.
Hjulspår.
Täljkniven.
Sommar.
Vinter.
Vitsippor.
Läskiga huset.
Blåsippor.
Vackraste stigen.
Barkbåtsrace.
Problemfritt.
Morfar.
Första kärleken.
Min första riktiga kärlek, jag var upp över öronen förälskad.
Oboy.
Barnsång.
Hund.
Linnea.
Jag och Sandra.
Alla berättelser.
Mitt emellan två vattendrag.
Plums.
Kungs hög/Kalhygget.
Allt.
Allt.
Allt.

Kom ta min hand. Jag vill visa dig.
Jag ska ta med dig till stigen där hela mitt liv spelas upp.
Alla minnen kommer fram.
Kom ta min hand och gör nya minnen med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0