Denna blogg är nog den mest intressanta och detaljerade EVER. Den har för övrigt ingen rubrik! =)

Idag har jag varit med en liten plutt heeeela dagen! :D Massa bra!
Man blir så glad när man får vara det. För jag e så bra på å tetas
med henne och aa.. Hon e bäst!
Å jo,jag var i Laholm igår med, en snabb vända, men idag var jag där
en lång vända. Efter att ha haft ett underläge  0-3 i Vändtia, så skärpte
jag mig lite å vände till 6-3 och efter fulltid slutade matchen 6-6 sen fick
vi springa till bussen! :) Bussen var konstig och min flinka kamrat skulle
springa hem igen efter sin musik, hon sprang å sprang, TVÅ minuter innan
bussen skulle gå, men hon hann! Japp, snabbisen är hon det! =)
Vaaad mer. Jo vi gick på stan också. Ni vet Laholms STORA centrum.
Det är typ lika stort som hmm.. Jag vet inte men det tar väl ungefär en 10 minuter
att gå runt om man går raskt! :) hur som helst där hittade hon två fiiiina klänningar,
och jag röstar för den rosa såhär i sommaren å när solbrännan börjar smyga sig på.
På Offside träffade jag även Amandas mamma. HAHA Ja, JAG träffade någon JAG kände! ;)
Yes, när vi hoppat på bussen lyssnade vi musik.
Ja, det är sant, jag visste verkligen inte vad jag skulle ha på mig, å jag minns vad jag valde för kläder. (detta tillhör någt som vi pratade om på bussen) Stacys Mum MHM! haha
Sen kollade vi på Halmias träning, det började regna.
Sen satt C å drack Oranga (med L) å hon satt i vägen. Jag lekte paparazzi. som alltid.

Nu blev detta en helt rörig, något ointressant bloggning. Menjag vet att jag å C gillar den. Det är huvudsaken.
Jag fick henne att be idag. Det var också kul HAHAHA.. (Det hade ju räckt att hon kollat lite på mig så hade jag gett vika, men hon fattar inte det hihi)

Jobba imorrn. Ändrad tid. 12-20.30 å sen 6-12 på fredag. ÅÅ så roligt!

Pözz

HAHA SÅ SÖÖÖT  LOVE   CEPE

Kommentarer
Postat av: c

hihihihihihhihihihihihihihihihihih du är bra

2009-05-14 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0