Chariot

GeKås sortiment sög rent ut sagt getpung igår. jag kom hem cirka 700 kronor fattigare, varav 300 gick till saker som jag faktiskt åkte dit för att köpa, och då vill jag också säga det att hälften av de 300 gick åt till EN produkt! ajaj.. Inge vidare alltså.. Men, annars var det en helt bra dag. Mitt lilla bussmissöde gjorde dock att jag och bästa kom till Ullared något senare än beräknat, och jag ska väl inte tala om nu att jag hittade 2 kronor i jackfickan senare? Nej, jag tänkte det, så det gjorde jag inte...
Väl framme i Ullared så hittade vi lite Boråsare och sådär! =)

För övrigt vill jag bara påpeka det att det är trist hemma.
Och min telefon är tyst. haha.. Kan ni fatta va? MIN telefon
är TYST! ;) haha..


You'll be my vacation away from this place
You know what I want
Holding that cup,
It's pouring over the sides
You make me wanna spread my arms and fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0