2009-05-25

Ett år sedan balen. Vid den här tiden för ett år sedan stod jag, min baldejt, mamma och Peter och åt korv på Nyhem. mitt hår hade precis blivit fixat och alla som åkte förbi kollade jättemycket och kommenterade hur fina vi var haha.. Sedan åkte vi till Jecka och jaa, sen kom vi jättesent till balen. Kom in efter typ två timmar. Sen gick det utför! =)
Fyfan, den som inte går på balen gör ett fett misstag! SHIT! <3

Jag saknar det massa. Inte bara just balen, utan skolan, MML, ja..

I helgen fick vi dock en liten mini reunion, Pite var här! :D Så himla bra! ojoj!

Nej klä på sig, sluta drömma, äta en pizzabulle och dra till staden för att kolla studentkläder nu kanske!?
Min "kusin" tar ju faktiskt studenten snart, och jag har fixat så jag kan vara där! WEEEI! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

och hon är överlycklig att du kan komma och vara där när jag ska fira denna dag :D

2009-05-27 @ 16:06:44
Postat av: B

DEN dagen kommer jag inte att missa!! <3

2009-05-27 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0