Torsdagen den 12.. ?

Som Moa sa, fredagen den 13 är imorrn.. (om 7 minuter säger jag nu).
Men aa.. HAHAHA.. Det märks fan inte.

Jag tror jag tjafsat med typ 3 kunder idag, de vill "Aldrig mera komma tillbaka till jefla skitLidl." haha.. Ägt att ha rätt. När det är "kunden har alltid rätt" som brukar regera inom den branschen. Men, Emir har fått sista ordet var gång, så not my bad, men så fucking kul.

Jag vurpade med. Haha.. Malins cykel är livsfarlig gott folk. Och ja, snö kan jag behörksa men fan inte hennes cykel. Mm, min läpp sprack och min haka slickade asfalt. Jag fick lite ont i huvudet och jag minns inte riktigt vart jag trillade, jag minns bara att jag såg Laholmsvägen och att jag var vid ett rödljus. En röd bil kom å saktade in men det enda jag hade i skallen var att plocka upp min nycklar som jag tappade när min högersida kände lite på marken sådär.. Å jaa, att jag skulle upp på cykeln igen fort som blixten så "ingen skulle hinna se mig" haha.. För ingen lär ju sett på en av de mest trafikerade vägarna liksom. Jag säger då det. Aa, smakade lite blod å blödde lite från hakan men vafan man e väl en stålkvinna, så värsta fyspasset på det sen. ja jäklar.min kassahastighet imorrn kommer ligga på topp. INTE! tränngsvärk är ordet tror ja.. aa, sen gick jag just ut i hallen också. Min jacka är smutsig. jag tror det var sandat där, där jag välte. Hehe.. Gud, jag är en klant. Tror dock inte det finns något botemedel för såna som jag. Skulle väl vara att umgås med finaste, för hon e klantigare så aa, då märks det inte. Ey, fina din bajs kom hit. Kom hit och håll käften!

I may relapse. Don't be afraid. It's just who I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0