"sist jag var full var jag rätt nykter"

Helgen har varit kalasbra. lite stressig. Lite otåligt lite allt.. Men så himla bra. Fredagen var helt perfekt och ja. Läs rubriken, jag står fast vid mitt citat tror jag. Igår var det att ta det lugnt tänkte jag, mådde inte bäst, men istället blev det upp i tid å städa för mamma vart sjuk. Sen till stan å äta thai med Hannus å Jecka! :) Därefter så var de lite jobb å Jecka hjälpte mig! :D <3 Sen tvingade hon med mig till Tre Hjärtan! drack nån cider typ.. :) Blev lite senare än planerat men vi hade så trevligt. Även om Kjelle kom. Aa, sen hem å kolla lite tv å sova för att vakna fem och sedan dess trott att magsjukan var ett faktum. men efter 18 insåg jag att jag skulle klara mig. Jippiekayey!

Prov imorrn å sen umgås med min favorit! :) wiie..

Plugga nu! hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0