Moa fyllde år.

Sitter här lite lätt dagen efter sådär. Gårdagen var helt bra liksom. Tack Moa, och alla andra :) Helt störd kväll, helt störtbra vill säga. Jag var väl inte den nyktraste men heller inte den fullaste. HAHA Fråga E. jaja..
Kollade på något musikprogram nu nyss, lite B såg det ut. Fick mig att tänka på Våxpop, haha kommer ni ihåg? Eller Mosquito, 100 kg godis, Jupiter, you name it. Heligt var det i alla fall. Haha, Gud ja..

Men back to the gårdag. Jag trodde pyramiden skulle vara värst, men tro mig. Give and Take - Ge och Ta (hahaha) är fanimig värre. Det går inge bra för mig liksom... Aja..

Äta lite mer mat nu, sen ska jag gå till Hanna och gänget och köpa dricka. Sen ska jag trääänaaaa =)

tjo.

Kommentarer
Postat av: MOA=)

haha bra att du översatt! :D hahahah...

2009-03-07 @ 15:34:44
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: E ? :P

Du var som mig ;) hahaha

2009-03-18 @ 23:12:43
Postat av: Anonym

"E ? :P" Vem e du? haha.. E du E? hahaha.. som i E.L? som i DU VA FULLAST! ;)

2009-03-21 @ 00:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0