Mihihi.. Tjalala..

Jag e glad glad glad.
Jag får jobba jobba jobba.
Jag fick bästa bästa BÄSTa smset innan.
Jag ville bara gråta, men kan ju inte sitta och gråta (för jag var rörd) i kassan, så jag satt och log EXTREMT mycket. Tror nästan det såg ut som jag satt en klädgalge i käften alltså. Fyfan vad jag log! :)

Det smset gjorde min dag, min vecka, min månad tror ja. Om inte mer. :) <3 <3 <3
Kanske till och med mitt år utan att överdriva! ;)

Och för att svara på en punkt som jag glömde.
Det finns inte bara en som släppt mig. De kanske ångrar det. Men det finns inte bara en. Utan typ alla. Men jag tänker inte tillåta det igen. Jag döljer den sidan. För det är för bra nu som det är. Ah!

Ni som inte förstår detta. Haha synd om er!

Jahopp.. April!

Vi ses på kullen vid skogen. Vår kulle. Bara vår. Hemliga.

Kommentarer
Postat av: big love

och du bara satt å log i kassan <3 gillar när ja får dig att le, om det var mitt sms du menade (a) haha <3

2009-03-18 @ 23:38:42
Postat av: Anonym

haha såklart att det var ditt sms jag menade! :O <3<3

2009-03-19 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0