Hur mår jag egentligen?

Rövdag. Rövdag rövdag rövdag.

jag ¨å carolina samarbetar nog inte så bra. de tog oss 4 fucking timmar å bli klara med kylen imorse.. Å först när jag öppnade en så rasar ALLA gräddfil ut å splashar golvet. sen när jag ska köra in med grejer i drive inen, ja då går en jävla filbunke sönder där inne.. SEN när jag väl fått upp typ allt så kommer carolina med eltrucken å kör över en till så bara att städa IGEN. jag tappade lappen till kassan så jag visste inte min kod. sen spillde jag min lunch överallt, sen spillde jag min dricka i mitt skåp å ner i helenas skåp. sen låg jag 102 kornor plus, så johannes sa till mig, MEN carolina satt i min kassa med så jag skyller på henne..

Stackars E ska träffa mig nu. Hoppas jag inte dödar eller något, vi får gå en bit ifrån varandra tror jag.


Jag saknar Cornelia.

Kommentarer
Postat av: moa

du en sån dag har jag också haft idag! mellan 14-19 har kunderna varit CP! Jag är fortfarande arg! :P

take care,

2009-03-04 @ 22:27:45
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: C

do you wanna have a fucking date with me your beautiful cornelia lover? (a)

2009-03-05 @ 12:40:22
Postat av: b

I wanna have a fuckingdate with you, your beautiful silly girl! (A) :$

2009-03-05 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0