HÅLL KÄFTEN

Det var pissigt jävla svinkallt att kolla på fotboll igår. Och bara för det regnade så mycket så jag blev våt, så missade jag när Cornelia spelade. Damn. Men jaa. Halmia vann och det var bra! :D Att kolla träningar i Kombihallen var inte fullt så spännande, men det höll mig ju LITE varmare i alla fall, inte ofta man får chans att att säga att det är varmt i den hallen, och dessutom mena det också! :O Då är det liksom... ILLA! Mmm.. Efter matchen så följde Corny med mig hem hihi. Det var bra. Bäst. För det är ju så vi är. tihi.. Vi har tittat på film. Ätit. Vilat till filmer. ;) och ja, bara varit.. Bara varit... BÄST! <3

Sen blev jag på dåligt humör. Men det har gått över nu. Och jag ber om ursäkt till folk som fick ta mitt humör. Typ Cornelia. Ni kunder får skylla er själva! (A)

Ja. Det var nog allt vad jag hade att säga så...

Håll käften. Halt die Klaffe. Shut Up. Och... Varför inte Stai Zitto medan vi ändå är i farten! :D

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

håll käften baby ;)

du är bra!

2009-03-10 @ 13:42:23
Postat av: Anonym

Håll käften gullet. Du är ju bäst! =)

För jag antar att Anonym = c mohaha..

2009-03-10 @ 20:35:13
Postat av: Anonym

baby du har alltid rätt ;) <3

2009-03-11 @ 01:03:39
Postat av: Anonym

jag vet pälski! ;)

2009-03-11 @ 16:00:28
Postat av: Bengi

DU ÄR KNÄPP XD

2009-03-11 @ 21:00:07
Postat av: Anonym

ehm. ursäkta? och varför det då? DU ÄR KNÄÄÄPP!

2009-03-12 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0