Student. 2009.

Klockan var 22.14 och jag skulle precis skriva värsta deppinlägget. Om att jag hade gjort vad som helst för att få ta nästa buss (22.30) och bara festa och supa med Frida och alla mina vänner som tar studenten. Jag får inte, även om jag gjort vad som helst, tillbaka min egen student men jag hade lätt kunnat stoja och stimma med dem andra. Bara för en kväll få känna sig hes, snurrig, full, fri och arbetslös - more or less. Men nope, jobbet kallar. Ska upp 6 för att börja jobba klockan 7. Och med tanke på dagens bravader så visade jag mig vara väldigt lättpåverkad tidigare under dagen. När jag sedan kom hem blev jag väldigt depp på grund av allt detta. MEN! istället för inlägget så såg jag att jag fått ett sms som jag direkt anade var från Cornelia, men även ett missat samtal och jag undrade ordagrannt "Vem faaan har ringt MIG?! :O" å tänkte för ett ögonlock att det kaaaanske var en full Frida. MEN, det var Cornelia. Så jag ringde upp. Så ba, poff försvann deppen och jag gick till hennes stuga en liten stund! :) hihi.. <3

Nu ska jag dock sova. Nu har jag blivit av med deppen, det mesta, och jag har fått umgås med bästa ju så! :) GOOD NIGHT N' SLEEP TIGHT.

(N' betyder And.. (A) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0