Keke

Igår var det alltså Malmö med Hanna och hennes knäppa Göteborgare haha.. Det var väldigt trevligt :) Så Coorny med juuu. Haha bästa parkeringsplatserna, oh yeah.. Hmm.. Pizzan smakade massa babbe.. Fotbollen var väl bra, eller första halvlek sög. Jag, Hanna och Nodwall gäspade mest. Sen sabbade jag och frugan massa när vi skulle handla. gick ur kön, å hamnade i en sepelång kö istället. missade hyllningen till svenskarna och aa.. nej haha <3
      Kom hem strax efter 1 tror jag. Fick reda på att farmor ligger på sjukhuset. Well..

Idag Tylösand. Lite fjällande. Lite allt.

Imorgon blir det Varberg en stund. Wei<3 Sen match. huhu.. Ont om folk, Madde OCH Lisette borta. Hoppas jag får gå upp på anfallet (A) Men seriöst. Illa att just dem två e borta, för nu vet jag hur det slutar. På papperna.. Damn!

"Nu tittar jag på ett norskt program xD" - Så löd smset som trillade in i detta nu. HAHA.. Ja, men Bengi, du lär inte höra någon skillnad då. För du låter ju likadant liksom. *inteeeernt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0