Göteborg goes Halmstad.

Pualine var här! :) Vi har bränt oss, bränt mackor, cyklat, jag har tränat och PalleKuling kollade träningen, cyklat lite till, ätit donken och blivit attackerade av fiskmåsar! Yes box. Nice dag! Även Hanna, Malin, Sanna och Kim har varit inbladade i några av dagens bravader. Kim har exempelvis petat på min bränna när vi kollade Sverige-Serbien och därmed har jag lovat honom att inte åka till strandne imorgon. Ett löfte, inte alltför svårt att hålla skulle jag tippa!

Sen, Bengi, du förlorar så stort. Jag vinner med 10 ggr mer än vad du ens påstår! ;) Miss ya!

Sen vet jag att jag nog saknar nåt mer. Oh yes!

Kommentarer
Postat av: C

Pualine.. haha fint namn ;)

2009-06-24 @ 09:08:02
Postat av: Anonym

haha.. Jag vet, men jag orkade inte ändra! (A)

2009-06-24 @ 10:10:06
Postat av: B

haha.. Jag vet, men jag orkade inte ändra. (A)

2009-06-24 @ 10:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0