Drippen dropp och droppen drapp

Åh så duktig jag känner mig. Efter att ha vaknat bredvid bästa imorse, eller inte i morse.. Klockan 10.50 närmare bestämt, och ätit massa gröt och mackor, så kollade vi film i soffan i källaren under ett täcke. Vi har även krängt en massa godis. SÅ!!! CYKLADE jag till träningen, bara sådär minst 1,1 mil dit, och 1,1 mil hem igen!! När jag var vid Wapnögård så började det att regna, och detta höll i sig hela träningen och hela cykelturen hem igen. Det vill säga 1,5 timmars fotbollsträning och 1,6 mil på cykel gjorde mig rätt så dyngsur. Hoppas verkligen att några kilo kalorier försvann nu alltså. Och även några kilon bestående av fett... HOw ever, punkten jag ville komma till var att erkänna att det faktiskt regnar i Kvibille till och med. (JA Cornelia I KVIBILLE! :O Jag vet pretty impressing) men, så kom jag att tänka på att det förra året snöade i Turkiet, och hur ofta händer det liksom? Nej precis inte ofta alls. Ungefär lika ofta som man får se regn i Kvibille. Sen fick jag även reda på att det inte regnat i Borås på hela dagen, men kepp in mind that it was snow in Turkey last year! Yes yes.. Dessa klimatförändringar va!? Man kanske skulle satsa på att rösta på Miljöpartiet, källsortera och allt det där. Lite typiskt om man ska hamna i influensa en gång till.. Denna SOMMAREN liksom.. Speciellt när man e van vid sol och aa.. ;) Eller så får min bästa helt enkelt bara flytta hit, inte bara prata om det utan göra slag i saken med! hahaha.. <3

Imorrn, jaa jag fick mig allt en glad överraskning av mitt morgonpass som börjar 7 istället för 6 som de brukar på vardagarna. Mumma! Sen under eftermiddagen blir det att klippa mig som jag fortfarande inte vet hur. Och även kirra resten inför min favoritFridas student!! :D Jag ska köpa mig ett nytt busskort också. Och kolla på fotboll med Cornelia och Amanda vad jag vet! Kände hur pengarna slungas iväg på ett klick å tänkte kolla saldot och undrade då vem den snälla själen var som satt in lite mer till mig, det visade sig vara skatteåterbäringen! WIIIEHOOO! Jag som tippade på att ja skulle få den i September. HÄRLIGT! Nu kan jag betala fitttandis och kanske (?) ECDLen med ju.. Hela Becca skrattar och ler. Trots allt..

Nu blev det ett kinda onödigt inlägg to this blog men.. Jag har inte tvingat er att läsa. BARN!

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0