You can never look back again. Tänk på det! DU!

Är det bara jag som tänkte så fort man såg rubriken "VEM FAN VILL STJÄLA MOPPAR?! STÄDREDSKAP, DÅ MÅSTE MAN JU VERKLIGEN ÄLSKA ATT STÄDA!" http://hallandsposten.se/nyheter/halland/1.516770

Sen huvudrubriken var ju om skottlossningen på Andersberg. Natten till idag. Snälla, vad är oddsen för att man vaknar av att man seriöst tror att det är skottlossning utanför, och sen natten därpå så ÄR det faktiskt det!? Give me a break!

HOOOOOW EVVAH! Nu sitter jag på bästas säng. :) Imorron ska vi på utflykt. Fråga mig inte. Jag vet inte. Jag har ingen aning. Jag vet bara att jag är väldigt spänd. :) Och att jag eh... Älskar henne väldigt mycket! (A)
Det vet du också. CORNELIA! <3

Nu ska jag invänta att hon pratat klart i telefon å sen ska jag kittla henne lite under stortån. Eller nåt. MOHAHA! ";)"


Tjipp Tjoooopp!

Kommentarer
Postat av: sara

haha, nej det var minsann skumt!:P Haha, fiesta imon?

2009-07-08 @ 11:02:14
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: CCCC

ja hoppas du vart nöjd :$ :D

2009-07-08 @ 19:52:45
Postat av: B

Så jävla nöjd va. Bästa dagen på LÄÄÄNGE! <3

2009-07-08 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0