lite ord.

Ledig idag, så himla skönt är det! :)
Har varit duktig och fotograferats så att jag kunnat ansöka om nytt leg.
Såklart har jag även ansökt om nytt leg också! ;) Och kortet blev bra! faktiskt. BRA! :D haha..
Snart bär det av till IKEA med KallisBallis..
Kolla lite och så..

Vad mer händer och fötter? Hmm.. Jobbar på, firrar inför flytt, och lala...
Fotbollen börjar imorgon igen, tyvärr kan jag inte träna bara. :( Sen är det match den 31 och då kan jag vara med! :D
Har hört att Amanda ska stå i mål då, så då ska vi tagga till och se till att vi vinner! Weei! =)
Och apropå fotbollen, så får vi väl se hur det blir sen nu i och med flytt och sådant. Men jag är öppen för förslag. Typ.

Just det, inatt, jag drömde värsta läskiga. Jag, eller min vänsterarm, var INVADERAD av nyckelpigor. Även en nattfjäril hoppade på mig och så satt dem där. Det gjorde jätteont, men jag verkade gilla att ha dem där. Sen när alla flugit iväg så hade jag stora bulor på min arm, typ som myggbett. Och vi vet ju hur min kropp reagerar på dem, så aa.. Fy fanken alltså! USCH. En av dem "kissade" , sånt där gult ni vet, på min läpp. FY FAN VAD DET SMAKADE ILLA! ;S HAHA.. Usch det var äckligt hur som helst.

Nu ska jag dra! Tjing Tjong.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FETT jävla snygg på kortet!!!

2009-07-23 @ 17:58:47
Postat av: Anonym

Jag vet! (A)

2009-07-23 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0