HJÄRTAT!

Igår vaknade jag och Cornelia, på riktigt, vid 07.10 lite halvt stressigt blev det då vi skulle vara vid tågstationen för att åka buss som gick 08.20, men det var ju vi så självklart hann vi. Vart vi skulle? Jo det ska jag tala om, Cornelia tog mig till Helsingör för en heldag där. Hon hade planerat (!!) och det var en av de bästa dagarna på väldigt länge måste jag säga! :) Alltså finns för mycket bra saker, så jag helt enkelt bara hoppas på att jag får alla bilderna av henne sedan. Att skriva ner allt, mjo det är klart att det är värt det, och att det borde delas med alla, men jag tror jag väljer att sitta här och njuta av det för mig själv hahaha.. ;) Hur som helst, så var det den bästa presenten och Cornelia är den bästa vän man kan ha!

Min sol, min måne, min himmel, mitt hav. Mitt hjärta, mitt allt!
Tack så jättemycket! <3

Nu får väl jag ta och se till att komma på något jävligt bra också, även om de är ett tag till hon fyller. Men hur fan ska jag liksom kunna komma upp i den nivån! Gah!


Kommentarer
Postat av: c

haha bästa!

2009-07-11 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0