Have you ever been so lost?

Idag har jag mått.. Bra! Trött och halsbränna men så går det när man dricker bad drinks, fråga Hannuus. Hon sa tydligen det till mig! Hmm.. Nåväl, hon hade fixat godaste maten i alla fall och Shem langade trevligt partaj :) Vi kan ju skylla min halsbränna på vattenpipan tycker jag. Det kan ju inte vara nyttigt liksom! Men men.. Trevlig lördag i alla fall! =)

Nu är jag måttligt trött och funderar på att gå upp och slå på play-knappen på dvd:n där "Mamma Mia" snurrar och ta en titt i ECDL-boken eftersom det är dags för lektion 1 imorgon. Igen. Sedan har jag lite dötid innan jobbet efter lektionen är slut. Antingen så käkar jag väl på skolan eller så ska jag säga åt E att ta sig till staden. Hmm.. =)

You don't know a shit. No, nothing.


Kommentarer
Postat av: hannaa the queen in kitchen

Vaa?? Halsbränna av att dricka bad drinks? Hahaha. När sa jag det? :P



Och vem är "E"? En "mr. E"? ;)

2009-01-18 @ 23:19:33
URL: http://hannuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0