"På vilken verktygsknapp ska du klicka för att skicka det här meddelandet?"

Just nu har jag precis ätit mitt fjärde frigående ägg för dagen. haha, frigående ägg, jag gillar äggpaketen. (Det  heter äggpaket va?). Nåväl, provet gick såklart lysande! 84%? a, nåt sånt.. Min mobil är fungerande igen, det vara bara Telia som var gryyymt seg på informationen. Jag sitter här och har precis konstaterat att jag druckit en liter apelsinjuice på sådär 10 timmar. C-vitamin, C-vitamin.. Och så jhar jag vart elak mot Robin! I övrigt, sitter jag här nu och ser allmänt tötnigt gla dut! haha.. Ska gå å platta håret. Ochsluta tramsa på bloggen.

Hit me baby one more time - hahahahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0