Krasch!

Jag trodde att alla tankar skulle hålla mig vaken i natt..
Jag gick och la mig i tid för en gångs skull. Ja, typ halv 12..
Jag skulle precis till att somna gott och då hör jag en jävla smäll.
Jag trodde seriöst att blixten (i ett plötsligt åskoväder?) slog ner typ i huset.
Samtidigt så slocknade min tv (av timern insåg jag sen). Så jag reste mig
och en bil hade kört in i något. Jag var bombsäker på att gästis blivit offret.
Men nu idag kan jag inte se några skador. Men VAD körde bilen in i? Jag måste
kolla när jag väntar på bussen om 23 minuter (och nu frullar jag. Bra planering Beccz).
Jaja, vi såg att det kom folk så vi gick och la oss igen. Men sen kommer ju polisen
aa, blåljus i hela mitt rum. Tack som fan för det. Somnade ändå inte förrän strax efter 1
vilket innebär att jag är trött och med huvudvärk idag. Great! Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0