Glänta.

Vissa vet att det alltid finns dörrar på glänt, springor av ljus. Att bara man letar så finns dem där. Alltid. För jag är inte den som sviker, jag bara avvaktar. Vissa har märkt, andra är lite segare. Men vem vet...

Såg även att "Slumdog Millionaire" fått Oscar för bästa film bland annat, helt bra. Det är en mycket bra film. Sevärd verkligen! (Cornelia kollade du den när jag tipsade dig?)

Nej nu ska jag nog packa ner mig i min, för ovanlighetens skull, välbäddade säng. Slå på en Spiderman film och somna. Imorgon ska jag träffa CP-Nisset! maha.. <3 =) Tvinga henne att åka buss.. Stackars bacillrädda sate =) Så kul! =)

På onsdag ska jag nog leka med Cornelia. Men inte kurragömma! hihi..

GRATTIS BÄSTA SYSSLING TILL KÖRKORTET! DU KÖR BRAAAA! <3

Och E har lite dålig smak. Kling liksom. Du skulle sagt Rebecca. Nu får du kämpa för pluspoängen. Sanning och Konka is the shit.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha,jooooo. Fet som en kossa. Längtar hem till fotbollen ska du veta. Fettförbränning!

2009-02-24 @ 10:08:42
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0