Fredagen den 13:e.

Kan inte göra så mycket mer än att önska mig själv lycka till, denna soliga morgon! Lycka Till Rebecca på ECDL-provet, du kommer klara det! (Som om jag tror på det själv). Dagen har redan börjat lite halvt piss, så jag får väl hoppas på att den inte fortsätter i samma spår maha.. Kan ju även passa på att berätta för alla mina en miljon läsare att min telefon valt att lägga sig i kategorin "Ur funktion" dagen till ära. Gah!

Aja, sen är det lite plockiplocki (om jag har tur för en gångsskull) och sen är det något annat som står på schemat! =)

Och nej, till alla MML:are, PlockiPlocki är INTE lika med 6. Det ä rlika med att jag inte sitter i kassan!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0