A lid'l bit of LIDL.

Fett duktiga på jobbet idag faktiskt. Grymma är vi. Tjejerna och Robin! ;) haha.. Massa pallar å jag i non-fooden med Linnéa. Chockartat, but OK! =)

Imorgon är det stressen. Dåligt med mat. Jobb. Match. Fest. Ojojoj.. Jag borde så sova nu.

Var meningen att jag skulle skriva en massa ju, men lika fort som jag loggade in försvann allt. Alla dråpligheter, alla viktiga detaljer, ja allt! But, I am not en lögnare. Aight!? ;) haha.. nej, den förstod ni icke. Mohaha..
Nej nu ska jag säga puss och god natt till Simoneeee och sen sova. upp 06.15. Ser framemot en dag med lite sömn, mycket ansträgning , alkohol å nåt mer kanske. ;) Haha.. Hanna å jag rawks. Simone med. Wihii!

Ja. jag är flum. Så nu ska jag messa min babe.

Puss.

(Å Moa, I'll keep in touch. Hör av mig ASAP! <3)

Kommentarer
Postat av: Moa

hihi gött mos! :P

2009-02-22 @ 13:13:54
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0