Angel I sing, you beautiful thing..

Svinisvaccinis (H1N1) taget, till Moas förtjusning, för nu kan jag hångla fritt på krogen utan att oroa mig!! haha jaa så kan man ju också se på saken. söte!
Pluggat liiite matte men det går ju bara skit. När man går igenom det på föreläsningarna så tänker man "jahaaa men jag fattar ju!" sen när man väl sätter sig med det i lugn och ro så är det snarara motsatsen och 100ggr mer negativt än så :(

så imorrn tänker jag simma och sola. Försöka plugga på nåt bibliotek. Kolla träning och sen kolla idol väl.
På lördag kommer Frazzefrazz så ska vi gå på Djurparken hähä ;)
Sen e det väl plugg som gäller igen. Härliga helg va! Å så lite tvätt och Trollgatan också!
Tenta måndag.
Tisdag halmstad och jobb! woppa.

Nej.. Hej svejs!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0