angående äktenskap.

Jag tror jag ska gifta mig med Calle. Han verkar ju gilla Halmstadbor, å speciellt såna från Harplingetrakten och som alla vet så ligger Harplinge bara ett stenkast ifrån Kvibille. Dessutom är Harplinge rabarberpark bonnahålan så då lär ju jag som Kvibillebo vara sneppet bättre (inte sådär glamouröst, artistiskt å så då men nu bortser vi från att Mariette är allas vår stjärna och stolthet. förutom henne har Harpling inget, nada, zero, NOLL).

Dessutom har jag en gång fått höra att jag är lik Agnes (om det ändå vore så väl va?) och hon är ju SJUKT JÄVLA snygg. Så jag tror jag kan ha en liiiten chans på Calle-ponken faktiskt =) haha..

vilket babbel jag för.
Jag ska nog sova nu, för jag har sjukt tråkigt och inget bra på tv nu heller.
Imorrn ska jag gå till stan, på stan, till djurparken, på djurparken, till knalle, på knalle, till stan och hem.
Idag har jag simmat långt. Även pluggat matte. min kropp såväl som knopp förtjänar lite sömn!

Schlafen so Gut meine liebestens Freunde.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0