This times I will remember

Ja. EN, EN ENDA av mina 500.000 unika besökare varje dag fattade min uppmaning och lyckades kommentera förra inlägget. Creds till denne anonyma och för mig heeelt Ökända person! Jag gillar dig också! (A)

Idag har varit en lång dag. Frisören, ett väldigt roligt besök, jag ingick inte direkt i någon dialog då mina frisörerskötte snacket så bra själva. Just det. Måste ju bara berätta om när vi skulle kirra frillan med hahaha.. Han ba "80-tal kommer ju nu. Och snart kommer enfilm om en tjejrockgrupp från 70-talet, såjag tänker mig dig i frontfigurens frisyr. För du ser ut somen rockbrud. Låter det bra?" jag sa att det lät skitbra dock tänkte mina två hjärnceller "Vänta,va?80-tal? eller70-tal? ellervaaaa?shit the same and cut!" hihi.. (A) Sen träffade jag broder Rasmus. Drev lite med hans klasskompisar också hahaha.. Ja, det var kul! ^^ Sen Stenalyckan. Men där hittade jag, som oftast, inte vad jag var ute efter. Så jag drog till Hanna och MAlin. Sen gick jag och Hanna in till stan. Käkade thai! :D hihihi (A) Sen lite typ shopping.. Av finklassig nivå. (Finklassig är ytterligare ett av de ord som jag är osäker på existensen till. Men om det inte fanns förut så finns det i alla fall nu MH!)
Jao sen vart det till att fira lillebror Felix för han fyller ju år imorron. Halmia harmatchimorron så morbror kunde ju bara komma idag dårå.. :)

Resten av kvällen har fått dra ner hela helgen till att bli kallad CP-HELG meneee.. Moaaa har livat upp  mig nu. så nu är jag fit for fight igen! Yes box! Tack! (A) MH! hihihihi... Myyys..

Tjopp

P.S.Vi träffadeMarie och jag passar på att slänga iväg ett litet grattis till henne! =) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0