Sist jag var full var jag ändå sätt så nykter.

Känner mig redo för att blogga nu.
Ville liksom gratulera min käraste mormor såhär på avstånd.
Om hon hade levt hade hon idag fyllt 75 år. Det är för jävligt att det är 13 år sen hon gick bort. Alldeles för ungt.
Grattis mormor på denna stora dag, hoppas du sitter på himlens skönaste moln, typ ovanför Nicaraguas regnskogar och firar som aldrig förr. <3


För att vara lite dyster såhär, så gick ännu en släkting bort nyligen. Närmare bestämt i fredags.
Känns som folk bara går och dör hela tiden. Men det är väl så när man har en gammal och stor släkt.
Hemskt.
Rest in Peace, and tell everybody hello. Typ.
(F)

Nej, NU tycker jag att vi ska vara lite muntra istället! :D
Denna vecka erbjuder trots allt massa massa skoj!
Imorrn, Kräm. Fast aa, jag vettifan.
How ever.
Torsdag, Fiesta. Den sista sådan! Jaay. Vi ska ösa! Men, jag ska ta det lugnt för....
Fredag, möta Bengi, spela match, shotkväll!
Lördag, kommer bli massa skoj. Bengi är kvar. Nånting hittas på. Sen är det partaj.
Bakfylledag! Söndag. Lämna Bengi (suck) och bara vara! Haa? Sounds great. Jess I know!

I'm holding out for a hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0