"Jag måste våldta dig"

Helgen har varit lyckad tycker jag.
I fredags eftermiddag kom Johanna och dagen var planerad till varenda minut av dygnet i princip. Den innehöll en rask promenad till dryckesaffären, Hemköp, hem och äta våfflor, matchdags för mig*, taccos och film.

*Matchen gick för min del helt okej tycker jag. Sen struntar jag i vad alla andra tycker. I att folk retar mig för jag var stolt över min hörna. (Den var assnygg). Och för att vi förlorade.

Igår var också en helt fullspäckad dag där vi planerat till punkt och pricka. Stranden, Halmiamatch och sen Moa för att därefter dra vidare ut. Vi var hemma i tid efter en, enligt mig väldigt lyckad dag och afton. Vad Johanna tycker vet jag inte men vi hoppas på positivt. hiehiehiehie..

Idag var vi uppe tidigt för att Johanna skulle pysa. Då kläckte hon ur sig "Det känns inte så ledsamt att säga hejdå för du kommer ju snart" och då knäckte jag mig typ och ba "ELLER HUR!"
haha..
Resten av dagen väntar fotboll. Först Halmia B, då får jag träffa Cornelius Knös, tror jag. Direkt efter den är det HBK-Kalmar som gäller, med Moa! :) Mwah! Perfect. Sen har jag kommit på att jag är tvungen att sova tiiidiiiigt.. För jag ska börja klockan 06 imorgon. Fy bubblan. MEN sen är jag inte där meeeeeeeeeer! =) Because in 8 days am I movin'.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jooo kvällen var lyckad;) vad nu det innebär:P flytta inte knasboll! vi har ju inte lyckats få till en enda utekväll tillsammans!

2009-08-09 @ 22:46:37
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0