I won't let the sun go down.

Hallå alla mina bloggfans. nu är ni fanimig för tysta. inte en enda kommentar på sisådär 6 inlägg. Och då har jag vart sämst på att uppdatera! SKÄRPNING!!

Mitt rum här hemma i Kvillebille glänser nu vill jag lova. Så om någon har lust att komma hit någongång så är det fritt fram liksom. sängen är stor, sängen är ledig och sängen är ren! ;)
Att här glänser beror, förutom minnärvaro (jag är king såna glänser), på att jag har ägnat större delen av dagen till att just städa. Och shit jag fick ihop tre soppåsar, eller aa två. En var kläder. Samtatt jag lyfte på ALLT och dammade. mm.. Inga genvägar idag inte nepp.. Sedan fixade jag även tvätten. hade ju med mig en liiiiten påse med tvätt hem igår. Samt vek en back, lärde Felix att vika med så han fick en back. Det gick snabbt och smidigt liksom. (Jo, jag skulle lära honom vika underkläder. Precis som om det är en konst tänkte jag. Men det var det tydligen, för han "fattade inte"). Jao. Sendrog jag på träning. Men såklart inte MIN träning. nej, nej. Jag hade viktigare saker för mig.. hehehe.. (A)

Andyes. Nu är det faktiskt sovtajm. Actually I am going to snajsa till håret imorron klockan 09.00.
Sååå.. TJING BABES!

The sun is mine. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiihh (a)

2009-08-21 @ 12:25:59
Postat av: Anonym

förlåt mig kvinna lilla, här får du en kommentar made by Moa, MMMHHH!!!!!! :D

2009-08-22 @ 22:26:59
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0