What a beautiful morning!

Ibland känner jag för att vara lite snäll. Idag är ibland. Redan innan klockan ringde så var jag hur pigg som helst typ. (Ja, det måste vara någon typ av arbetsskada, det där att gå upp i tid för det mesta, även om man är ledig/har sovmorgon). Hur som helst så tänkte jag att eftersom jag var så pigg så kunde den andra få sova vidare till frukosten var klar, nu kom den andra upp innan dess ändå, men jag försökt inte väcka henne denna gången i alla fall! Så ja, vi var klara i helt god tid. Frukosten blev god och sällskapet var kanon! Idag är det även strålande väder och jag är som sagt ledig. Känns som det är en fixardag idag, så nu ska jag gå och dammsuga (slipper jag göra det imorron innan jobbet) sen ska jag fixa min cykel och dra ut på en liten runda. TRÄNING! Därefter ska jag försöka fixa min garderob och sedan vika tvätt. Mamma kommer typ att älska mig idag. Och har jag tur får jag även lite fin färg på kroppen som belöning för mitt goda arbete.

Heja mig!? (a)

Så är det.
auf Wiedersehen!

(som översatt till svenska betyder, Hej då eller på återseende, så att inga okunniga tyskar ska undra liksom!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa! :D gärna :)

2009-04-23 @ 18:39:11
URL: http://Http://emelieanderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0