surigt haha

och jag orkar inte att jag är typ den enda på hela jorden (nej jag hyperbolerar ALDRIG!) som inte fått ta del av dagens helt UUUnderbara väder. Det enda jag fick uppleva var himlen som såg så lovande ut, ja den lovade sol och VÄRME, det fattade jag direkt. När jag gick upp klockan 6 imorse. Även om gradantalet kanske inte kändes lovande 45 minuter senare så visste jag att det skulle bli bra. Och om inte bordet på Harrys vore bokat reedan så skulle jag fanimig tvingat mina flickor till Ösra stranden och grilla. Men istället för att sitta här och sura nu så tänkte jag ändå lägga på ett kol och gå in till stan. få ta del av kvällssolen liksom. Men, det dumma är att den inte ger någon vidare bränna.. :( Solarie på måndag? Jatack!

HAHA jag har btw jordgubbe mellan benen.. xD


Jordgubben, min stora räddning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0