Himlen är oskydligt blå.

Att titta ut genom fönstret och se himlen, vackrare, klarar och mer lovande än den himmel som jag vaknade till för en vecka sen, är det som gör att man ändå känner sig lite pepp att gå till jobbet nu. För jag jobbar ju trots allt bara till 11. Min överflödiga biljett ligger inte längre i min väska så vare sig den kommer till användning eller ej, så vet jag att den inte bara ligger i min väska och inte gör någonting i alla fall. Sedan att det inte är så pepp att tänka på att man ska gå och vältra mjälk nu är en annan femma. Är vi bara två idag? Ja, då lär jag jobba som fan mina 4 timmar. Och Hanna och Emelie ringde och väckte mig inatt med. Även om deras tanke var god. HAHA..
Nu måste jag göra mig klar.

Jag vet inte alls vad jag vill längre.
Något har gjort mig förvirrad.
Och något gjorde mig.
Tom.

Åh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då gör vi oss fulla igen :)

2009-04-12 @ 16:02:31
Postat av: Anonym

Gör mig full J!

2009-04-12 @ 17:19:07
Postat av: Hanna

Tyckte faktiskt vår tanke vad jätte god :) Och väldigt omtänksam :) <3

2009-04-13 @ 14:43:32
URL: http://hannuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0