Hej jag är klanten själv! :)

Idag skulle jag försöka lura mina flickor. Jag sa att jag var sen för jag hade trillat. Men aa, det hade jag ju inte såklart. Barför skulle jag? Frågade jag dem.. Aja, sen åt vi glass och sånt. Mötte Cornelia :D Aaah.. Sen skulle jag och Hanna till jobbet och inventera. Haha.. Jag gjorde lite fel vid kylarna. Helt illa. "Varför tar det sånt tid? Du borde vara klar. Du ska räkna lådorna inte allt ett och ett" "Nähääääää" hahahahha..
Mm.. Sen mötte jag och Hannus Cornelia igen haha.. Jävla rännande på den människan (inte på oss dårå). Sen gick jag och H och skrämde Sunk lite. Tvungna att se så de levde där borta på Östergård...

SEN kom det bästa av allt när jag kom hem alltså...

jag hade en tallrik mat i ena handen å skulle tända lampan med andra samtidigt som jag ksulle sätta mig på stolen. stolen gick sönder å rullade iväg å jag låg på golvet å hade jätteont i rumpan. MEN jag lyckades rädda min mat!! inte spillt en droppe!! HAHAHAHAHA.. Jag orkar inte mig själv.. xD

KLANTEN ÄR JAG!
Nej, varför skulle JAG trilla liksom? ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, det ar en aggressiv rackare pa 4 m. Blodtorstig som satan tydligen, men hey, jag har alla kroppsdelar kvar;) Vad har du for planer framat nu da??:) Puss

2009-04-02 @ 03:14:01
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0